Sär skriv ning


En sak som är rätt kass med att det är såhär överdjävulskt kallt ute (utöver att man typ dör så fort man går
utanför dörren)
är att det blir väldigt lite foton tagna. Ja, för mig iallafall. Man går ute och ba "Ooooh vad vackert,
det här skulle man ju fotat, om man inte fick kallbrand så fort man tog av sig vanten
!". Helt jävla useless!
T.ex. så var himlen helt magiskt blå och snön var så vacker och frostig och vit (gay gay gay) nu på hemvägen.  
OCH! Så såg jag VÄRLDENS roligaste skylt! Okej men nästan iallafall. Och jag kunde inte fota för jag kunde inte
ta av mig vantarna. Och att fota med pyttesmåknappar på mobilkameran med tumvantar (plus fingervantar under)
var lixom inte ett alternativ. Men såhär stod det på den: "Jul klapps tips!" HAHAHAHAHA! Särskrivet som TRE ord!!  
Garvade högt inombords och tog en minnesbild i huvudet istället. Ha... ha... ha... ^^

Aja. Så lättroad är jag.
Nu skulle jag ju SOVA! Gosa ner mig i soffan bredvid katten.
Ska iväg om typ.. två timmar. Sjunga. Lalalala. Orkar inte,
men känns inte som om jag har nåt vaaaal....

 
Kompenserar med lite inomhusbilder:



        ....och det är så kallt att min iPod fastnat i ett läge, den varken spelar eller går att stänga av....  : /

                        

Postat av: Bettina

för ngt år sedan stötte jag på skylten.

Hamb-

urgare... hahaha. men ett gott skratt fick jag.

2010-12-02 @ 16:15:52
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: Carro

jag tycker att du alltid är duktig på att fota! :)

2010-12-02 @ 18:40:06
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du kanske behöver "återställa" din iPod om den inte "tinar upp" och börjar fungera.



Har för mig att man gör så här:



Växla mellan på och av med låsknappen.



Håll in meny och välj (den runda i mitten) samtidigt i typ 10 sekunder sen dyker apples logga upp.



Sen ska den starta om och allt fungerar som det ska :)

2010-12-02 @ 19:41:25
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: älin

Let me tips you my dear, http://www.coolstuff.se/Vantar-for-pekskarmar



Kanske inge bra va vet ja?! Pöss!

2010-12-03 @ 00:48:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0