Stress ändå.

Vad konstigt det känns. Fast bra. Och samtidigt är jag stressad fastän jag inte har nåt att göra idag,
förutom ikväll då jag packar om väskan och åker tillbaka till Niklas. Tänkte gå ner på stan men jag
vaknade klockan 13:05 och är så JÄVLA trött och seg. Vad skulle jag göra där? Köpa hostmedicin typ,
men om inte annat så har visst Niklas det hemma... Han måste smittat mig, buuu! ^^ Och jävla otur
- fast det hade jag ju ändå räknat med eftersom jag är pessimist realist - så slutar han jobba hela
två timmar senare ikväll än trott. Måh! Less cuddle time... Och imorgon ska man upp ganska tidigt
för att ge sig ut på linjer i alla färger och möta upp Jenny och ta sig till the place for gig. UTOMHUS!
Hoppas vädret klassas som alldeles för elakt och att vi får vara INOMHUS istället... Har lite svårt att
klä mig både varmt och snyggt, känner jag.

Fan, måste packa kläder till det också, ju. Min rygg kommer inte orka bäääraaa!
Rött & svart snyggt under ifall vi får vara inne. Måh. Extra skor med. Raggsockor och annat varmt
eftersom det var så kallt inne hos honom. Smink, spray, this, that, suck. FRUKOST FÖRST, IDA.
 


Men han ringde från jobbet och har världens finaste mysigaste feel-good-röst och då känner jag att
det finns INGET som kan få mig att inte åka dit, för trots två minustimmar så kommer det vara värt det,
det kanske blir alldeles för lite sömn men det får vara VÄRT det. I love him. 
  

Postat av: johanna

så du är i sthlm imorgon? Då kanske man ser dig på Bandit festen?? :)

2010-12-15 @ 14:16:01
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: nej vad tråkigt! Kul med gig men synd att du missar bandit festen ju!

2010-12-15 @ 14:18:17
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Linna

ja men precis så är det. o att jag känner att jag gör så himla mycket för alla andra men ALDRIG för mig själv- och sen ligger jag där o gråter o undrar vad det är för fel. varför jag inte är så där glad som alla andra. varför jag har ont överallt fast det inte sysn. att man bara inte KAN. ja fattar precis.



usch ja. Hoppas att du får en bra kväll nu. är det nåt nån gång så vet du att du får höra av dig! ♥ kram

2010-12-15 @ 15:51:03
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0