"Tänk på avståndet mellan vagn och plattform!"

Någon som är avundsjuk på att jag och fem kompisar ska stå UTOMHUS på torsdag och sjunga,
i 6 minusgrader och snöfall och iskalla tio-meter-i-sekunden-vindar? Inte? Nä, jag anade väl det...

Jag kommer iallafall - om det ska fortsätta såhär - bli riktigt välorienterad i storstan!
Och det är ju alltid nåt.


Postat av: Fisan

Åh, visst sa jag att jag skulle rapportera när jag fick hem min freebra till dig (bh:n helt utan band)?

Eller har jag helt mixat ihop dig med någon annan?

Om det var du så kan jag säg att den gav mig en klyfta som ingen annan bh klarat men än så länge har jag inte haft den ute på fältet.

Det blir inte förrän till nyår.

Will keep you updated...om du vill...så klart ;)

2010-12-14 @ 22:43:27
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Fisan

Ja, det kändes som att den satt riktigt ordentligt. Världens läskigaste material och superklibbig på insidan. Men vet ju inte alls hur det blir när man svettas i den.

Den ska ju sitta kvar så länge man tar den på sig när man är torr, men det måste undersökas först.

Tror jag får ta med mig en reservbh på nyår, just in case.



Men om den funkar så bra som jag hoppas kan jag säg att det är det skönaste jag någonsin haft på mig. Inga axelband som skär in, eller band runt lungorna som sitter för hårt.

Kommer antagligen köpa massa fler om dom funkar, värsta sköna känslan :D

2010-12-15 @ 08:31:51
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Mia

Där åker och åker och åker jag varje dag! :D

2010-12-15 @ 17:00:14
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0