På hemmaplan.

Älskar honom. Älskar att titta in i hans suuupervackra ögon, men blir alltid blyg när han tittar på mig.
Så trygg i hans armar, njuter av närheten, älskar att dra fingrarna igenom hans hår, älskar att smyga
upp bakom och krama, och kyssa i nacken. Ååååhhh. 

Han kom hem ca 4:30 den natten. Jag blev väckt av ett sms och gick ner och släppte in honom i porten
och sa godmorgon/godnatt till resten av bandet. Hihi. Alla lika pigga, typ! Sen var vi uppe till 8:20 och hann
kolla på "Vakna med The Voice" innan vi lade oss. JÄTTEKONSTIGT. Men så JÄVLA skönt att han är hemma.
Hade nästan glömt hur det kändes. Hur det kändes att bli helt pirrig av att titta på honom, och bli blyg av att
möta hans blick, hur lång han är - så att jag måste stå på tå för att nå upp och ändå ha långt kvar, and so on.

Tack för att DU är så bra, så fin, så fantastisk, för att du förstår mig, för att du ser mig.
Och du är så vacker, you know.... ♥



Och tack Hanna för att du kom och matade Bella så jag kunde stanna en natt TILL! Kärlek!

Morgonen imorse blev visserligen inte vad den borde blivit, den blev ungefär som i fredags
fast lite värre. Lite mer tårar. Lite mer ångest. Lite mer av allt. Känns som om jag -
som Mia
beskrev det för ett tag sedan - tagit sats och sprungit med huvudet före rakt in i en vägg.
Det är så mycket nu, och allt utifrån påverkar en så mycket inuti. Det syns inte, men det känns.
Och man ska inte underskatta det psykiska, speciellt inte när det bubblar upp och blir fysiskt.
Och DÅ syns det faktiskt. Men det är inget man visar så ofta...och inte vem som helst.




Jag älskar dig! ♥ 
 

(och kallt var det den natten, så jag lade mig med jeans under pyjamasbyxorna, vantar & halsduk...)

                                  
                                               Tomorrow I will be back again... : )
 

Postat av: Ph

SÅ snuttttttigt : ))

2010-12-14 @ 19:56:06
Postat av: E l i n

Vad härligt det låter! :)

2010-12-14 @ 20:27:16
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Lajl

härligt med kärlek <3

2010-12-14 @ 21:10:25
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

ps: de är de som känns som räknas.. inte alltid bara de som syns.



jag vet känslan.. fast jag nuförtiden vill verka så stark o vuxen... gömma undan allt de där som finns.. inåti..

2010-12-14 @ 21:12:29
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Carro

<3 så fint med kärlek, så fint really! :)



man ska lyssna på kroppen.. när det psykiska kommer ut på utsidan är de inte bra.. :/ men, man ska alltid lyssna på sin kropp iaf..



många kramar

2010-12-14 @ 22:06:19
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Linna

härligt att läsa ida.

men du måste ta hand om dig.

men jag känner igen mig i det du skriver. det känns I mig men det syns inte o huir ska folk då veta att man mår dåligt? kram

2010-12-15 @ 09:14:38
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0