Piggare än vanligt...

Vad härligt att vara såhär pigg på repet ikväll! Kanske gjorde min "powernap" på en dryg halvtimme susen?
Sånt brukar ju inte funka för mig vanligtvis... Sen gjorde nog inte godiset & kaffet på fikat saken sämre. ^^
Såhär mysigt hade jag & Bella det, innan repet alltså...:


Tack Jonas för skjuts både dit & hem - och alla andra gånger också of course!! ♥
Och även för att jag anses så himla viktig så du t.o.m svarar när jag ringer fastän du står i duschen.. haha! ; )

Och tack Patrik för tipset om hur man startar om iPoden! Hade ju ingen ANING om hur man gjorde!
Live and learn! Nu räddade du mina morgonpromenader till jobbet... pheew... : )


                                                            Tema: hand on head! ^^


Postat av: S.

Sååå fint leende!

2010-12-03 @ 10:29:22
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0