Värdelös chat, värdefulla ord.

Mmm... sakna... Mitt i frukosten gick jag förbi datorn för att kika OM det hade hänt nåt - och OM det hade!
För då var bästa fina online. Så nu har vi chattat en stund (på värdelösa fb-chatten) och nu skulle han iväg
och käka frukost.. haha. Vilka slackers vi är! Nog för att klockan är en timme mindre där (kan man säga så?)
men ändå. Jag ska get right back to min frukost jag med. Värme téet för tredje gången och ta en till macka.

FAAAAN vad jag längtar efter diiig! En vecka kvar!! Iiihh!
 

Postat av: kattis

tänkte väl kanske en sång på vigsen kanske. Spelar ingen roll om du är själv eller med nån av dina syskon. Sen vore de väl kul om ni drog igång med nått som ni hade på maskeraden =) de va roligt :P nee ,ja vet inte alls långt kvar =)

2010-12-05 @ 18:15:18
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0