Blogg.se, whatta hell?

Seriöst, blogg.se - vad är det för fel?
Det händer så SJUKT ofta nu att man inte ens kan logga in, och om man väl lyckats med det efter
en sisådär 28 försök så går det inte att skriva inlägg. Och går det, så går det inte att publicera.
Eller lägga in bilder. Det har blivit svårare och svårare att agera normal bloggare!
Nog för att det är - som Philip självklart påpekade ^^ - en gratistjänst, men visst borde det fungera för det?
Alldeles för många "internal errors" på sistone, jag får SPUNK på det! Yeah you heard me.

Venen i pannan discodunkar och jag vill kasta datorn åt helvete.
Men jag ska försöka behärska mig....... och dessutom kopiera det här inlägget innan jag publicerar.
För nu vet man ju, att det med största sannolikhet INTE kommer fungera. I-landsproblem, javisst!
But yet a problem... 
 



Bella myser och jag äter middag alldeles för sent - sallad med lövbiff och lite olivbröd från igår. 
 


Postat av: S.

Sötbella!

2010-02-10 @ 08:23:50
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Katarina

Vilken tjusig skärbräda! Var kan man få tag i en sån?

2010-02-10 @ 19:31:29
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Carro

sjukt irriterande med bloggproblem.. awh söta bella som vanligt :D olivbröd lät väldigt gott :)



kraam

2010-02-11 @ 11:37:08
Postat av: Katarina

Haha pinsamt att jag ser så fel att jag tror att en servett är en skärbräda. Snygg var den iaf :)

2010-02-11 @ 11:52:43
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0