!

Okej, svaren är JA - kvällen är körd, och därmed
NEJ - det finns ingen tid kvar för spontanitet.

Synd på sminket.. och lösögonfransarna.. och alla dessa klädombyten..
I should have known, right?




Men det visste jag ju, eller?
Med tre olika alternativ att välja på ikväll,
toppat med så mycket ångest,
då blir det bara ett alternativ kvar - och det är INGET.
Inget alternativ? Inget-alternativet?
Alltså hade jag fyra.
Men, det blev ingen fest med Bea, inget häng med Laura och inget partaj med Hanna.

Men Ida det visste du väl? Att du ens sminkade dig och klädde på dig och fixade håret
och drog på finaste fransarna, att de ens hoppades, att du inte valde nåt annat från början,
att du inte valde ingenting-alternativet för längesedan! Du hade inte varit lika besviken då,
du hade fortfarande gått osminkad i pyjamas. Då hade du inte längtat ut.

Jag borde vetat att hon skulle banga, ödets ironi, why did I make that choice?


  

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Du fick ju iaf till några fina bilder till bloggen så då var ju kvällen rätt lyckad ändå :)

2010-02-28 @ 09:41:36
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Mia

Men oooow, så typiskt! Jag kunde ha betalat in dig ju! Fucketifuck att jag inte ringde dig dåe! :O Mååååååååååååh! Kanske nästa helg? :P

2010-02-28 @ 11:37:13
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: linna

nej va trist. dock var du lika fin som alltid.

2010-03-01 @ 12:17:05
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0