Fix fix

Sådärja, nu ligger täcket, påslakanet & överkastet i två maskiner (fan vad stort ett duntäcke egentligen är!)
i tvättstugan och blir rena igen, och jag har även fixat så att Marcus lägger undan två Estetshowsbiljetter ikväll
till mig & Hanna! Elin hade visst blivit lite sjuk & Herman var borta ikväll så hon & Maja stannar hemma. Typiskt!
Ser fram emot årets show, "Sound of musicals" heter den och vad jag vet så innehåller den några riktigt bra
låtar! T.ex från världens bästa musikal och film i allmänhet - Hair. Mmm! Och Annie. Fantastiskt.
(Nej! Inte Annie! Mistake by me. Sound of music, däremot.. mmm ^^)

Nu är jag så jävla hungrig, så det blir väl nudellunch eller nåt. Tjo!
  

(Update mitt i maten: Nope, det blev blodpudding & bacon & lingonsylt - totalt underskattad mat!
Och för övrigt har det SNÖAT ute hela dan idag.. yeah, like we need more?)


Postat av: Katarina

Älskar Hair! Kan inte stitta still när jag tittar på den, måste sjunga och dansa :)

2010-02-17 @ 20:45:54
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0