Heja C.B!

Somnade inte så snabbt som jag hoppades inatt, men det var ändå skönt att komma i säng så tidigt! (tant tant tant)

Dagens planer är att tillbringa kvällen hemma hos lillasyster i sällskap med Eve & kanske Sandra och säkerligen
en hel del vin! Och Leo & Viggo såklart, så länge de nu är vakna : ) Eve är snäll och lägger ut till lite vin åt mig,
känns ju inte så lockande att lägga sina absolut sista slantar på det.. då avstår jag hellre och dricker vatten..
Ursäkta, var det också tantvarning? ^^ Ikväll är iallafall min vän Elin med och tävlar, som nummer 3 tror jag.
Verkar vara ett tufft gäng som tävlar ikväll, jag håller dock på Crucified Barbara utan att ens ha hört låten!
Hey, tjejhårdrock lixom. Har lyssnat på dem sedan "Losing the game" (2005). Yummie. Lyssna och glo på den här:



 
(Update kl 13:56 - Nu har jag tjuvlyssnat på några av kvällens bidrag! Gör det HÄR!)
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0