Mello part 2 och middag på det!

Om jag nu är så fruktansvärt mätt, varför måste jag då komma hem och dyka ner i godispåsen det första jag gör?
Har precis kommit hem från Hanna & Daniel, där vi kollat Mello, käkat hemmagjorda hamburgare, snacksat och
kollat på Dum & Dummare. Fast jag gick innan den slutade, ska upp tidigt imorgon och den slutade nu kvart i.

Snark. Är inte alls upplagd för morgondagen, speciellt inte då vi ska vara på plats och repa i 5½ timme innan
mässan ens börjar! Okej om det varit show, då hade jag sett fram emot det lite mer än nu, men... äh, det blir nog
bra. Vi blir ju bjudna på käk och allt! *gäsp* Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig.
Godnatt på er!


Postat av: S.

Du får börja lägga dig INNAN kl 12 fröken..

2010-02-14 @ 10:13:21
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0