Neijas dop!

Kom hem för drygt en halvtimme sedan från Neijas dop. Hon var så duktig och sov sig igenom halva dopet!
Hahaha! Pappa Fredrik fick väcka henne för "doppet", och hon blev inte sur en enda gång. Hihi.
Hanna var också duktig och tog sig igenom hela sången trots nervositeten och trots att Lexi stod där och
grät och grät, själv fick jag som vanligt nervösa skakningar i benen och när man sitter med en gitarr
vilande i knät så är det kanske inte det ultimata! Men det gick bra och vi fick en massa beröm efteråt. : )
Sen kom mina tårar också. Lilla Lexi-gumman! Min "halv-lillasyster" med sin fina lilla familj! 

Sen blev det dopfika i prästgården som låg intill, både lättare lunch och kaffe och kakor.
Viggo käkade nog mest fika av alla, fast han hade med sig egna Bragokex.. ^^
De fick sjukt mycket paket, och Neija var så söt så söt! Tack för idag Lexi, Fredrik & Neija!

(Klicka för större bild - och kolla vem som fick äran att hälla vatten i dopfunten! Leo! ♥)
   
   

    


Ikväll är jag bjuden till Hanna & Daniel för att glo på Melodifestivalen,
och det var tydligen dresscode: myskläder! Japp, det fixar jag!   
Trodde min kompis Elin skulle tävla ikväll men det är visst nästa vecka.
(Och då tävlar även Crucified Barbara, wohoooo!) \m/
Förra veckan var rätt lam, hoppas på lite bättre show ikväll!
 
 

Postat av: Eve

Oh så fint! ja vi ska också kolla melodifestivalen. Munnen ropar efter lösgodis från godisgallerian. MMm..har inte bestämt oss än.

2010-02-13 @ 18:50:34
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

jag vill bara att du ska förstå hur f*cking bra du är... du borde ta för dig mer o sikta mot stjärnorna...

2010-02-13 @ 20:09:33
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Alexandra

Tack så mycket för att ni ville sjunga (och spela)! Det betydde massor och var jättefint! :)

2010-02-14 @ 10:50:23
URL: http://neijas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0