Pillerdimma..

Åh, det tog onödigt lång tid att somna inatt!!
Men ville inte ta några sömntabletter igen, efter att Miche påminde mig om sms:en jag skickat
till honom mitt i "dimman" av två tabletter natten innan.. Helt sjuka sms! Mindes lite av dem
men de var ganska överraskande ändå. Hahaha! Och ganska överraskande var det också,
att inse att jag läst över TIO SIDOR i min bok i det skicket, såklart utan att minnas ett dugg.
Jo, nån rad här och där. Vilken sjuk natt det var. Fick bläddra tillbaka inatt och läsa om,
UTAN sömntablettsdimma. Don't take pill and read.

Och ja, det ledde ju såklart till att jag snoozade så länge idag, eftersom jag somnade så sent.
Det är jobbigt att vara så trött så man nästan svimmar, men ändå inte ha en chans att somna!
Vad är det som händer i kroppen egentligen? 

Nu blir det frukost med kaffe & macka (har ingen mjölk så det blir inget té, i kaffet hällde jag
lite matlagningsgrädde.. återigen, glamouröst va?)
 framför vad TV:n har att erbjuda.
Sen sms:ar jag nog Laura & Eve...
  

Postat av: Eve

Ja gört! Jag måste gå promenad om en stund dock, till madde och fredrik och lämna lite post. MEn sen så! Och ikväll tänkte jag nästan gå ner på stan och fota snöröjnigen.

2010-02-25 @ 12:27:17
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

P.S Har haft många såna dimmor. Men ack så bra man sover på pillrena..D.S

2010-02-25 @ 12:27:54
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0