Sluta smöra.

Ett låååångt styrelsemöte avklarat, vi hann t.o.m klämma in lite middag på Wickmans mitt i!
Phu, jag är så trött. Och förbannat kallt är det ute! Det är helt fuktigt ute och säkert hundra minusgrader
så nu har alla grenar på träden blivit helt sjukt frostiga igen - vackert men bu-hu-hu-hurr vad kallt!
Gick till Ica efter att jag fått skjuts hem av Oskar & hans pappa, (och mötte dem sen på Ica, hahaha!)
för att handla EN sak. Kom hem med allt utom just den saken. Den saken var smör, men nu har jag ju
istället en massa grönsaker och lingonsylt och pastej och mozzarella! Får köpa smör imorgon.. "igen"..

Jag skulle ju kunna berätta att Bella kissat på mattan medan jag varit borta... men det vill jag inte..
Det blir så dålig stämning här då! Och på tal om dålig stämning... jag är LITE trött på att en viss människa
ringer mig (inget ont om denne men om hela grejen) fortfarande, jag har inget med det där att göra!
Som om jag inte har nog med drama omkring mig redan?! Jag svarar inte. För jag orkar inte förklara att
jag inte vill prata mer. Kan inte vara bollplank, kan inte vara fixare & trixare. I'm out!
Men nu har det ringt tre gånger ikväll redan. . . . . . . .

Åh Miche, svara nu så jag får ogga av mig om det här.
För övrigt var Hanna här och repade imorse och det gick bra igen, tjoho!
Jag borde dock skriva upp ackorden, även fast jag kan den utantill så råkar jag drömma mig bort
och spela fel här & där. Haha! Och då blir Hanna så nervös.. ^^
Vi glodde lite videokamerafilm från 2003-2004, käkade frukost och sen kom Eve.
Hanna gick och hämtade kidsen på dagis och jag & Eve gick ner på stan och gled runt (kan tolkas hur som).


                         

Hittade en klänning på HM som jag bara måste ha! Imorgon har jag 20% rabatt på valfritt plagg men vad
hjälper det när man inte har råd alls egentligen? Hmmm... illa. Jag får klura på det tillsvidare.


Marinblå med vita prickar - skulle vara sååååå snyyyyygg till skinnjackan i vår! Omnomnom!
 


Postat av: kattis

tråkigt när man inte vill bli inblandad men man vill heller inte va otrevlig liksom...ännu jobbigare är de när man känner att man inte pallar.....

härlig klänning =)

puss

2010-02-10 @ 22:37:55
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: kattis

haha ja visst är min katt "normal"? :P

förstod faktist att de inte va hon du prata om, tror inte hon skulle ringa dej faktist =) vet inte varför man inte får va ifred, hade samma problem med ett ex som kunde ringa 500 ggr. jobbigt värre :s bara skita i å svara och ta tag i de när man orkar!

kjaaam gummz

2010-02-10 @ 22:43:27
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken fin klänning Ida! Hoppas allt ordnar sig med all dramatik i ditt liv snart.

Kramar / Lina

2010-02-10 @ 22:45:43
URL: http://akravasta.blogspot.com
Postat av: Betsy

Ngn som gillar thåström så finns de fina bilder i bloggen min. men kanske inte är ngt för dig=)

2010-02-10 @ 23:29:13
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: S.

Åh vad fin klänning!

2010-02-11 @ 08:15:23
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

klänningen va supersnygg :) trist me den där rinande personen.. kanske lägger av om du aldrig svarar..



nya bloggadressen, länka dock inte den någonstans (inte så stor risk att du skulle göra de kanske, men ändå)



puss o kram

2010-02-11 @ 09:55:41
Postat av: Katarina

Hoppas du får smör idag då! Jag har också kikat på den klänningen, så himla fin!

2010-02-11 @ 11:19:50
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Linna

söt klänning hjörtat. me wants tooo! <3



trist med personen. hoppas den fattar. lustigt att fortsätta om du redan sagt till liksom :D



PYSS

2010-02-11 @ 11:48:51
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa! äntligen nån som minns henne! ja ville med ha hennes bälte å jag har med för mig att jag sett en sån ,maskerad dräkt nån gång. Must have for me too! ^^

va kuul! alla jag nämner Rainbow brite till bara: vem?



ville med kasta dessa stjärnor juu! ja vill ha fler av dessa tshirts men så dyyrt ju :(



PUSS på dej

2010-02-11 @ 15:24:58
Postat av: Linna

jag som skrev detta ovan xD

2010-02-11 @ 15:25:48
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0