Solsting på allt.

Vilket snurr.

"Personen ni söker är tillbaka den 23:e februari", sa telefonsvararen igår.
Och när jag ringde imorse sa samma röst "Personen ni söker är tillbaka klockan 15"
- och då trodde jag givetvis att jag inte skulle få tag på henne idag heller, eftersom de brukar
SLUTA kl 15.. och med andra ord inte finnas att nå förrän "den 25:e februari".. Snark.
Men jag ställde mobilalarmet och klockan 15 så ringde jag igen. Och HURRAAAAA hon svarade!
Och hon visste genast vem jag var och förklarade att jag inte var bortglömd.
Fast det är ju lätt att tro att man blivit just det, efter att inte ha varit involverad i någon sorts aktivitet
alls under det här snart 2 månader långa programmet. Håhåjaja. Men nu har vi rätat ut några frågetecken,
och även bokat in ett möte imorgon kl 13:15. Tjo! Och hon trodde inte det skulle bli några problem med
ersättningen.. men vem vet, jag tänker inte andas ut ännu...

Nu ska jag ner och hämta tvätten! Solen skiner och jag står här med en kopp snabbkaffe,
har laddat upp sjukt många GAMLA festbilder på Facebook, och även försökt få tag i Laura som
jag kanske skulle umgås med idag eller imorgon, men det går sådär... Men, som sagt, det är SOL!
 


Postat av: linna

härligt vilket flyt sötis! du ska se att allt löser sig. måste nog adda dig på FB o kika kort ^^ PUSS

2010-02-23 @ 16:02:00
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0