Tvätt & kanske lite Estetshow?

Usch, hittade precis kallelsen till det där jäkla läkarbesöket som jag missade.
Blir fortfarande sjukt frustrerad när jag tänker på det, så jag ska försöka låta bli!!
Men de där 300 kronorna, det kommer svida så JÄVLA mycket att behöva betala det för ingenting.
Och frågan kvarstår fortfarande var jag ska få dem ifrån till att börja med...

Anyway, jag FÖRSTÅR inte att det ska vara så jävla svårt att gå upp på morgnarna.
Nu är klockan 11:37 och jag tror knappt det klassas som morgon ens.
Satte mobilalarmet på 10:00 och har snoozat sedan dess!! Jag menar, är det ens en värdig sömn?
Att i en timme och tolv minuter VAKNA och trycka på snoozeknappen var 9:e minut? 
(Varför den står på just 9 minuters snooze? 5 är ju alldeles för lite, och 10 är ju tvåsiffrigt... not okay. ^^)

Men jag ÄLSKAR att snooza. Det är typ det bästa på hela dan.
Typ, sa jag.



Ska klämma in tvätt av sängkläderna (som Bella lekte kattlåda i igår) innan det är dags för Estetshow ikväll!
Oskar & Emelia på scenen, vi i publiken - check! Har egentligen inte råd med det HELLER men jag har bara
missat EN ENDA Estetshow sedan 1995 och var även med i tre av dem själv (02, 02, 03)! Den jag missade
var 2 år sedan tror jag, då jag låg hemma i migrän.. och det kan man inte bortse ifrån, då är man ju typ död.
(och dessutom blind och kräkig) Så jag ska ta mig ner ikväll.. det finns väl biljetter kvar, you guys?

Nu frukost!
 

Postat av: S.

Haha, jo, vi hade en dejt och tobbe skulle hitta blommor att köpa till mig, men sen hitta han aldrig tillbaka till plattan där vi skulle träffas (typiskt göteborgare) - så jag fick leta upp honom! Och då såg jag honom på andra sidan av övergångsstället, så jag gick fram och pussade honom. han blev ganska chockad eftersom han inte såg att jag dykt upp :P Haha!

2010-02-17 @ 11:53:16
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Eve

Zumba is the shit! En haltimme och man dryper av svett! Jihooo!

2010-02-17 @ 12:11:44
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Då är vi två som snoozat idag. Fast jag började en timme tidigare...

2010-02-17 @ 13:12:18
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Jennie

Det är 9min för att då hinner inte kroppen gå tillbaka i djupsömn utan alla vaknar pigga och glada efter 9min snoozande. Läste detta på mjölkpaketet så sent som igår, var ju kul att mitt värdelösa vetande kom till nytta.

Tack för en underhållande och bra blogg!

2010-02-17 @ 20:19:51
Postat av: Ida

Jennie - va, skojar du eller? Det hade jag ingen aning om, bytte för vääääldigt längesen till 9 minuter, men då kan jag skylla på vetenskapliga fakta nu då om nån undrar? ^^



Tack så jättemycket, kul att du läser! ; D Kram

2010-02-17 @ 21:35:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0