Ut på prommis..

Träden är heltäckta med frost igen, det ska tydligen vara superkallt ute! 
Yr.no säger bara fem minusgrader men hur ska Norge veta, lixom? Jag har ju levande källor.
Tsss. Påklädd tänker jag vara iallafall. Massor. Ska ta en promenad och gå förbi Dawid,
och sen gå och hälsa på Eve. Men allra först måste jag klä på mig. Har inte kommit så långt idag ännu.
Sov länge, tog en långfrukost, hade ångest, stod här vid datorn i hundra år... Nu har jag åtminstone
dragit på lite mascara! Undrar vad jag ska dra på för kläder.... är inte alls sugen på att gå ut men jag
MÅSTE röra på mig och jag vill givetvis gå till D idag... No matter what weather...  
 

Postat av: S.

Jo, jag gilla också den svarta sminkningen mer, men den hade smetat ut som fan så jag körde på lite blått som passade till kläderna.. :P

2010-02-15 @ 17:16:48
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0