Memories rules!

Idag har jag träningsvärk! Fantastiskt! Thank you Zumba för ömma bröstmuskler och innerlår,
och magmuskler.. och ryggmuskler.. nu känns det att man lever iallafall!

Och här började jag leta febrilt i gamla blogginlägg för att få reda på exakt när jag började med Zumba,
men har nu fastnat och läser igenom alla inlägg från i våras och garvar nästan åt mig själv!! Shit vad mycket
roligare jag skrev då. Det var lite roligare då. Det hände mer. Hade ju jobb, iallafall till i april, och sen hade
jag sambo, och dagarna innehöll så mycket mer då, än nu. Inte konstigt att man hade så många observationer
att skriva om! Gaaah! Jag kan ju skriva, egentligen. Nu är jag mest en bitterfitta. Typ.

Vill gå ut. Vill gå spåret, fastän säkra källor hävdar att det är iskallt ute.
Ska hänga med Bea ikväll men hon är sjuk i halsen och jag får välja själv om jag vill riskera att bli smittad!
Haha, tack! : ) Så vi får se hur det blir med det, har varken tid eller ork eller lust eller RÅD att bli sjuk. 
Promenad blir det nog. Åt en stärkande frukost bestående av smörgås med avokado (har inget pålägg hemma)
och té med matlagningsgrädde i (har ingen mjölk heller) - helt sjukt glammigt! Måh. Måste handla. 
 
 
* Update: i början av JUNI bekantade jag mig med Zumba... *
 

Postat av: Ida

Är det en dvd du har med Zumba? Vad heter den i så fall?

2010-02-20 @ 18:40:49
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0