Gruff vs. Great

Gruff. För många saker.
Igår var Eve här hela dagen, jag skulle ha hjälpt henne att flytta men hennes jäkla hyresvärd gav henne inte
nycklarna så det blev inget! Hon var istället här hela eftermiddagen/kvällen och lite in på natten, så hon fick
ogga av sig, och vi glodde film och snackade och gick till Donken m.m. Jag gav även hennes blogg ett ansiktslyft!
Men usch vad störigt med nycklarna. Hon hade tydligen fått dem idag vad jag förstod, ska kanske hjälpa henne
lite imorgon istället.

Gruff 2: Eftersom jag äntligen fått igång videokameran så letade jag ihjäl mig efter firewiresladden till datorn igår,
så jag kunde redigera film igen. MEN, jag fick ingen ordning på det, hittade inte porten.. vilket jag gjorde idag (haha) -
men kameran kunde inte hittas ändå, så jag har väl inget firewirekort i datorn!! Måste införskaffas!! Gruff!

Gruff 3: Stackars Cia försöker få ihop en ny styrelse till på torsdag, det verkar gå som vi trodde - trögt.
Och jag som hela tiden säger att jag ska avgå, verkar bli kvar.. vill jag det? Vill jag gå? Vill jag sitta kvar?
Meh, vet jag det själv eller? Det beror ju på hur det blir... vilket man inte vet förrän allt är försent. Hahaha. Gruff.


Bra saker: Lunchade med tre av mina systrar idag, på Wickman's! Alla tog den där stora salladen medan jag
kontrade med stor pasta (Frutti di mare med lax, räkor, spenat & hummersås). Och sen två koppar kaffe.
Världens längsta lunch? Från typ 11:45 till 15:00. Herman & Maja kom sen och käkade sallad de också.

Sen gick jag på stan en sväng med familjen Furin och jag lade undan ett par vinterskor på SkoAugust,
tänkte ta med mitt presentkort ner på stan imorgon och köpa dem! Wohoo! Kunde ju ha gjort det lite tidigare,
kan tyckas - men då var det inte superduper-rea. Skitsöta skor. Från barnavdelningen!! Mohaha.
Med kardborrband. I love 'em. Typ snowjogger-style.
Och såna där farliga vassa prylar som man fäller ut under så man typ kan bestiga isberg. Typ.
Och vad betalar jag för dem? 170 spänn! Fast egentligen ingenting eftersom det är ett presentkort, så det är 
tjejerna som styrde upp min 25-årsfest som sponsrar mig med nya vinterskor - efter TRETTON ÅR med mina
kängor jag har nu! Yezuz! Där kan man inte klaga på kvalitén! Förutom nu då, de faller i bitar... 

Great, huh? Ville ju egentligen köpa svarta höga pumps med smal klack och inbyggd platå - omnomnom -
men vinterskor kändes aningen mer motiverande i det här vädret... (och dem kanske jag får råd med sen ändå!)


Gruff 4: Ikväll är det styrelsemöte, och jag som hellre hade legat och snarkat ikapp med katten i soffan...
 
Gruff 5: Kunde inte logga in på blogg.se inatt så jag kunde inte blogga om gårdagen!! Disaster!
Nu har jag ju redan dragit dagen lite snabbt där uppe, men här kommer the photos;


    Japp, paljettkuddarna verkar vara de gosigaste... på nåt konstigt sätt. "Om katten själv får välja."


                
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Snarka ikapp med katten låter bra, synd jag inte har någon katt att snarka ikapp med :)

2010-02-02 @ 17:44:47
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

Många gruffar i detta inlägg. Men man lever ju iaf, och det är ju ett stort plus :)

2010-02-02 @ 17:44:53
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

både good and bad things, det är ju ofta så.. kul med massa bilder, glass... fy faaaaaaan vad gott... och bella är så söt som vanligt :)



nu vet jag iaf, att jag vill också ha så som du har bakom rubrikerna på min blogg, fast vit/rosa.. såg att du gjort de på eves blogg me.. ska maila dig.. och skicka pengar kraam

2010-02-02 @ 21:27:53
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Linna

ja ja undrade vart du var igår.. dina inlägg piggar ju upp min jobb dag...



skorna låter söta. blev det dom sen? Show us pixtuuureee ;D



PUSS

2010-02-03 @ 10:21:27
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Harry [phergon]

Har du lyckats koppla in sladden i datorn så har du ju firewirekort.. eller har jag missat nåt?



Har du lyckats få igång det nu?

2010-02-03 @ 12:50:23
URL: http://phergon.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0