Utkast: Feb. 9, 2010

Hanna har precis lämnat Casa de Ida, vi har övat inför dopet på lördag och det gick kanonbra!
(Eve var här också men hon gick när Hanna kom, vi hann dock med både tv, snack, kaffe & minimorötter!)
Sen lyssnade/kollade vi på Skrikmässa-dvd:n inför söndagens konsert.. hehe.. vad ska man säga?
Sjukt speciell! Men den kan jag ju öva till.. om jag känner för det.. vem vill komma på filmkväll? ^^

                            
      Fick detta på posten häromdan från nån läskig sekt, jag måste nog tacka nej till den inbjudan..
          

Eftersom min sångnerv inte känner sig tillräckligt stimulerad efter repet (det var mer som ett förspel) så var jag
tvungen att sjunga som fan nyss, bl.a till Gaga-medleyt såklart! Det är sjukt bra och ligger i helt rätt läge för mig!
Och för övrigt så har jag ju en lista på Spotify med 40 låtar som jag måste lära mig inför det där giget i Bålsta -
som lyckligtvis nog blev flyttat närmre skolavslutningen istället för februari/mars som det var sagt först. Phu!!

Så nu blir det mer sång (sorry grannarna), sen middag, och sen ska jag tydligen upp tidigt imorgon?
Jodå! Träffa Eve på stan, kanske repa mera, sen styrelsemöte.. Oh I have such a busy life...

(och om ni undrar över rubriken så är det så att blogg.se bögar sig som vanligt och inlägget FÖRSVANN
men jag hittade inlägget i utkast, dock bara FÖRSTA RADEN så jag fick ändå skriva om hela.. schysst va?
Lite för mycket sånt på sistone...)
 

 


Postat av: Maja Lilja

jag vill höra gaga medleyn... :)

2010-02-09 @ 21:59:41
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Eve

Ohlala! Upp tidigt? Vad är tidigt för dig då mån tro? Jag är uppe och skuttar redan klockan 9. höhö.

2010-02-09 @ 22:05:41
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

Jag vill också höra när du sjunger! Gör en liten videoblogg ;D eller om du inte vill att alla ska höra, skicka till mig på msn :D

2010-02-10 @ 08:18:35
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0