2000 mg alvedon, cure me.

Usch, huvudvärk. Massor. Känns som om den ska bli jättemycket värre.
Har tryckt i mig 4 alvedon á 500 mg styck ikväll. Lär väl hjälpa typ såhär mycket: noll.
Har inte varit i bästa skick idag, är fortfarande helt yr (som jag varit sen jag åkte ner till Miche - hur vet man om
man har en hjärntumör förresten?)
och har varit helt skakig hela dagen, och min syn har varit helt fuckad. Måh!
Så jag är inte förvånad om det bryter ut ett migränanfall, fast jag ber till alla eventuella gudar att det inte blir så!!

Kom nyss hem från Återsken, vi övade lite inför Skrikmässan (konsertgrej som kyrkan har som vi ska medverka i)
och sen kollade vi på film från julshowen! Woop woop : ) Inte lika kul att se som Rockshowsfilmen, men kul! ; P
Jonas var som vanligt en darling och körde hem mig. Jag funderar på om jag ska gå och hämta mitt HM-paket
på OKQ8 nu för det KAN ju vara den där supersnygga kappan, men orkar jag? Är hungrig och borde äta middag,
speciellt eftersom jag inte åt någon lunch heller, så jag är jättehungrig.. *kurr kurr* What to do, what to do.

Imorgon är det fredag och jag BORDE gå ner på stan till banken, och posta prylar till Bredbandsbolaget som bara
kan postas på ett enda ställe här i stan tydligen, och köpa värktabletter, alsolsprit & hämta ut sömntabletter,
handla lite mat och annat på Ica, gärna en mascara också och en primer och ditten & datten.
Borde egentligen besöka labb också för lite provtagning, och så måste jag ringa min doktor.
Herregud vad mycket grejer! Någon som tror att det kommer bli av?


På väg till Eve genom skitmycket snö... Fast det ser inte så mycket ut på bilden.


Gissa hur torr min tvätt var när min tvättid var slut?
(tsss, snacka om Finding-Nemo-moment!)
 
 


Postat av: Ph

Det är sjukt kul med tvätt som inte är torr :)

2010-01-28 @ 23:53:33
Postat av: linna

haha sööta nemo- jag har med en sån. fast en liten. men skulle vilja ha en stor.. men ångrar att jag inte köpte det..



hoppas att du mår bättre nu åatt du kommer upp itid idag :)

2010-01-29 @ 08:02:41
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Jag brukar också hänga lakan på garderobsdörrarna :D haha!

2010-01-29 @ 08:34:13
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0