BBB - check!

Sådär, nu har jag ringt Bredbandsbolaget och bett dem skicka en NY adressklisterlapp eftersom den jag fick
på posten sist verkade ha legat ett bra tag i en snöhög innan jag fick den.. blöt & suddig & inte så klistrig..
Tjoho! Den trevliga killen läste även upp två Schenker Privpak-ombud för mig, eftersom Schenkers hemsida
bara ville förmedla "not found" till mig när jag sökte på Enköping. Suck.

Då behöver jag inte stresskicka dem med suddig adresslapp idag då, det var ju skönt!
Har dock två returer till HM att skicka, samt ett intyg från Försäkringskassan till A-kassan.
Och sen ska jag skicka sjukintyg TILL Försäkringskassan också. Mycket hitan och ditan!
Måste däremot kopiera det först, så jag tar med det till Skåne och skickar därifrån.
Har ingen kopiator tillhands här...

Då har jag en sak mindre att göra, men kvar är disk, och posta, och handla! Och packa!
Men alla använda-varje-dag-prylar kan jag inte packa förrän imorgon bitti...
 

Postat av: S.

Mycket packande för din del idag ^^

2010-01-19 @ 14:06:03
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0