Singel-Ida

Nu har jag blivit singel igen!
Näää, inte som ni tror. Jag har haft Eve & Hanna här på fika.. och dans.. och snack.. och städ.. och film.. och allt möjligt!
Och nu gick de precis hem och fan vad tomt det blir då! Jag borde ha folk här oftare.
Bea skulle för övrigt också ha kommit men hon kom på att hon var bakis och kunde inte komma. Suck!

Kära bror kom dock förbi en snabbis tidigare, han hade husvisning och kunde inte vara hemma,
så då fick han hänga här en stund. Yey! Sen åkte jag & handlade med Eve & Robin.

Är glad att jag har Eve "i mitt liv" igen - after all fucking ups and downs!
Vi har gjort så mycket saker ihop som jag aldrig kommer glömma, och jag hoppas det blir fler!






 

Postat av: Eve

Åhh..blir helt rörd! Jaaa...det är hur skönt som helst att vi är back in buisness igen! :) <3

2010-01-17 @ 20:59:08
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: S.

Skönt att höra, det är alltid trevligt att få upp kontakten med gamla nära och kära så att säga.

2010-01-17 @ 22:15:29
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0