Fönstershopping?



Har tillbringat dagen med Elin & Maja i Västerås, och även hälsat på Annelie & Micke & Lucas & Clara och fikat!
När vi skulle gå kom Kenny också, så honom hann vi snabbt heja på, och sen mötte vi även Caroline när vi kom
till Hälla. Sådärja, hela familjen Fahlman Johansson avklarad! Check! : )




                                               Jag & Maja prinsessar oss inne på Lindex...

     Det blev snabbmiddag på Donken innan hemfärd, hoppsan vad de gjort om sen vi var där sist!


Jag hittade en kappa på HM som var TO DIE FOR men den fanns bara i strlk 36 & 44, jag behövde 38, fast 36:an satt
ändå oväntat bra.. men nääästan lite för tight tyckte jag. Ljus var den också. VIT! (Jag som kör stenhårt på svart,
alltid.)
Med fuskpälskrage. MEN. Till problemet. Den kostade ÅTTAHUNDRA jävla spänn. Och det var inte bara det
att den var för dyr, den var helt sjukt jävla för mycket dyr. Då blev jag ledsen och bitter.
Synd på storleken också.. den ljusgråa var också jävligt snygg. Modellen var det snyggaste, den var så fin!
Passade mig som en smäck! Fan!

Så.. jag gick in på HM.com och kollade om den fanns, när jag kom hem.
Sökte på alla jackor men den fanns inte nånstans. Önskade innerligt att den skulle finnas på rean, haha!
Och jag bläddrade.. och bläddrade.. och bläddrade.. och där fanns den!! På rea! 399 kronor istället för 799,
och jag hoppades hoppades hoppades att den fanns i 38.. please please please.. alla de vita var tyvärr slut...
Kom igen nu grååå, finns finns finns i 38 38 38.. pleeeaaase... JAAAA!! Den gråa fanns i 38 och jag lovar det tog
inte mer än en jävla minut innan jag hade klickat hem den! Åh, come on, jag har ju precis skickat TILLBAKA en
jacka för samma pris, det här är fan ödet!! Hoppas nu att den inte är för stor, åh vad jag längtar!!
Hoppas den blir lika snygg på mig som den vita var.. hade gärna haft den i vitt också.. Love love love ♥
 

Postat av: Ph

Hoppas jackan är ätbar sen då :)

2010-01-19 @ 00:59:38
Postat av: Linna

åå va rooligt med shopping! jag tänkte just fråga om du inte hade sett den på HM.com men du var lika snabb som jag där.

du får lägga upp bilder sne.



jag var aldrig in på msn i helgen, blev tokförkyld o låg hemma hos killen o bara dog typ.. :(

puss

2010-01-19 @ 08:59:01
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

awh vad fina saker, gillade den där vita sjukt mycket! faaan va kul med jackan ida, den är säkert perfekt :)



puss&kram

2010-01-19 @ 09:47:04
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: S.

fanns den där kjolen på lindex? fan vad snygg den var!

2010-01-19 @ 11:34:34
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag har också den jackan fast jag mesade mig och köpte den i svart. Den är så söt :) Känns nästan som en klänning. Hoppas den passar!

2010-01-19 @ 11:52:55
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0