Det går så bra nu!

Vi har precis käkat en massa kyckling och glott på en thriller/skräckis som heter Hole.. trodde ett tag att de

skulle få svårt att lappa ihop storyn men tillslut blev det ganska bra och den var allt lite obehaglig! Nu är jag sugen

på mer skräckfilm, vi får se vad vi kommer över..

 

Har varit lite småbakis idag, det blev sent inatt! Men jag var inte uppe och spydde imorse som vissa andra, host!

Har mest ätit hela dan.. först pannkakor och sen har jag knaprat på lite grönsaksstavar i flera timmar.

Usch vad jag svajar. Det har varit så sen jag kom hit, tror det är tågrörelserna som sitter i fortfarande. Sjukt!

Ska det inte ens gå över innan jag åker hem? Ska jag gå runt och svaja hemma i en vecka efter att jag kommit hem?

Det är jag inte upplagd för alls! Uhu.. Allt lutar.. Ibland nästan trillar jag omkull för det känns som om golvet lutar.

Och för att förtydliga så är det INTE för att jag är bakis, så har det varit hela veckan!

 

Imorgon är sista dagen här, jag åker hem på tisdag cirkus kl 12. Imorgon kanske det blir en tur till Köpenhamn,

kanske en tur till Halmstad.. Vi får helt enkelt se! Skulle vilja slänga upp lite bilder men det är så många och Miches

internet segar stundtals mer än mitt! Och sen tycker jag bildvisningsprogrammet var lite... krångligt.. ^^

 

Men här kommer några smakprov, va fan!

 

Typ hurjävlalångtidsomhelst senare:

...NEJ HÄR KOMMER INGA SMAKPROV eftersom det inte går att ladda upp ett jävla dugg just nu!

Tack tack Miches internetuppkoppling, tack tack!


(här har jag även fått försöka komma IN på bloggen igen ett flertal gånger, eftersom nu funkar INGET)

Postat av: kattis

jag klicka på den där siffran men eftersom jag är så himla efterbliven så fatta jag inget. Fattar heller inte hur man lägger in olika klipp från tex u-tube. Så nästa gång jag kommer ner så ska jag hälsa på dig så får du visa =)

2010-01-24 @ 22:37:51
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Ph

The hole, med Kiera Knightley? Den är så usel. Blää. Du såg den bara pga namnet ;)

2010-01-24 @ 23:38:02
Postat av: Ida

Ja det skulle man kunna tro, haha! Men den lät ju bra.. men den var mest luddig. Är mest förvånad över att de kunde knyta ihop storyn tillslut ^^

2010-01-25 @ 01:22:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: S.

Puss på er!

2010-01-25 @ 10:31:11
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0