Igelkatt?

Jag gav katten ett bad! Wohoo! Det behövde hon. Så nu har hon gått från stinkande katt till väldoftande igelkott:


Inte helt utan protester, i vanlig ordning, men det går faktiskt bättre och bättre för varje gång!
Mitt nya sätt (fyll upp med några centimeter vatten i badkaret, häll i kattschampo, lyft ner katten, och håll i
henne med ena handen och tvätta henne med den andra)
 funkar mycket bättre än att duscha henne! : )
Hon var mycket lugnare idag än någonsin, och jag är noga med att kela och pussa på henne under tiden... Hihi.

Nu ska jag dona med lite käk, lunch/middag bestående av rester.. typ en chicken wrap eller nåt?
Fick lite kyckling över från igår kväll, då vi var hos Hanna & Daniel och beställde mat från Amazing Thai!
Kanonbra! Innan dess hann Miche & jag med en snabbvisit på Ikea och på mitt Ikeakort inhandlades detta:


Nya snygga handdukar (bara två, men ska köpa fler, supersköna och helt rätt färg till badrummet!) och en
ram.. den ramen jag var ute efter var dock slut, en 24x30.. får ta det en annan gång. Kolla feel-good-bilderna:


Bea & jag ovanpå en snöig bil.. fulla & glada, estetfest 2003! Sen en sommarbild från 1989 på granntjejen
Arielle, mig och Hanna! Då var jag 4 och ett halvt.. hardcore! 

                       
             Hanna & jag i Italien sommaren 2001! Uhu, där var jag smal.. den där bikinin var size 34.. ^^

                       
Sen köpte jag de här ljusen igen, som luktar så jäkla gott! Plus lite batterier, toaborste, och nya champagneglas.


En sväng förbi Furin, Miche skulle hämta en skjorta.. som han glömde, igen! Sen handlade vi mjölk till kaffet och
sen åkte vi till Hanna & Daniel för att fika upp Hannas fina muffins som vi tvingade henne att spara dan innan..
Och sen så styrde vi upp lite hämtmat, eftersom det ändå blev så pass sent. Tjo!
 
Och nu har jag i skrivande stund redan ätit min middag.. det blev en wrap, och sen var brödet slut. Nu surplar jag
i mig lite sopparester från häromdan. Vad ska jag äta efter det då? En delicatoboll? ^^
 

Postat av: Anonym

gumman, jag svarade på alla dina inlägg under var o ett av dina i min blogg (tyckte dde va enklast så, om du vill läsa) puss

2010-01-03 @ 20:05:22
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

Synd att ni inte kom förbi igår när ni var på Ikea. Hade varit kul att få träffa Miche innan han åkte hem igen. Så kunde du ju fått dina julklappar också.



Jaja, kram iaf.

2010-01-03 @ 20:27:15
Postat av: Natta

Åh härliga estetfester!:)

Ikea..där kan man fynda! Fyndade du också billiga champagneglas? Vi köpte där istället för plastglas till nyår. billigare å finare!:)

2010-01-03 @ 20:32:08
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: Carro

awh söta bella.. :D dom där ljusen har vi också, looooooooooooove it :)



puss

2010-01-03 @ 22:50:48
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0