For sure!

Tack för era söta kommentarer på bilden i förra inlägget! Ni skämmer bort mig! ♥
Men det är ju inte sant.. sådär snygg brukar jag inte vara ^^ Haha, fast jag ser rysligt trött ut på bilden!

Idag gick jag upp kl 10:18, och sen fick jag besök av Folksam kl 12. Eller inte hela Folksam, men en kvinna som heter Anneli.
Det gick bra, det tog lite över en timme - längre än jag trodde - men vi hade visst mer gemensamt än vi trodde! Haha. Har nu tecknat om min försäkring och samtidigt höjt ppb, och ändå nästan fått samma månadskostnad. Yey! Så nu ska jag se till att skada mig och punga ut feta pengar..... not.

Nej nu ska jag äta frukost/lunch och sen ska jag hänga hos Furin lite. Ikväll blir det kvalitetstid med Bea!
 

Postat av: Ph

Se där, det var inte så farligt :)

2010-01-07 @ 16:30:04
Postat av: fellsan

går det att muta dig på nå sätt så du kaanske skulle vilja fixa en enkel bloggdesign (A) ;D

2010-01-07 @ 16:32:53
URL: http://fellsan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0