Friday, they say!

Det bästa med att ta en promenad till Ica och nästan frysa ihjäl på kuppen, är att det faktiskt känns VARMT
när man kommer hem till lägenheten igen! Fastän det är Antarktisvarning här inne...
Jag tappade upp badkaret fullt med varmaste vattnet som gick - hej jag har gjort ett eget badrumselement lixom! -
och där tänkte jag glida ner senare när det svalnat litegrann. Men bara lite. Hett får det gärna vara.

OCH INTE NOG MED att jag gick och handlade med kärringrullvagnen (skulle ju handla tunga saker som kattsand
och tvättmedel)
så åkte jag på en AVSTÄMNING! Jag VISSTE det! Så då fick jag lixom be om HJÄLP med varorna -
tantvarning igen - eftersom jag inte pallade för jävla ryggen. Uhu. I'm an old lady.
(Nej jag är ju värsta hotta 25-åringen med skitstor mössa som råkar vara lite stelopererad bara..)

Nu ska jag laga tacos! Tänk för att jag hade massa köttfärs i frysen, och 4 avocadosar och majs och gurka,
så det behövde lixom inte kompletteras med så mycket. Yey! Fredagsmys t.o.m för mig!!!
Happy happy : )


                                                                                    Hahaha, kolla Bella bakom lådan...


                                    
                                                   Nej jaaag har inte röd näsa ^^
 

Postat av: S.

Åh. Gott med tacos! Du gör egen guacamole då? ;)

2010-01-08 @ 22:04:04
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp vilken underbart snygg blogg du har :) .. Diggar den verkligen framför allt din heade ! ..

2010-01-08 @ 22:10:46
URL: http://sweetelicus.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sitter här och är avis på dina tacos.... Jag kan iofs göra på hårda skal och chili con carne, men det är allt som skafferiet har att bjuda på:)



Din mössa är snygg!

2010-01-08 @ 22:29:57
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eliina

Tycker din näsa inte är speciellt röd du skulle se min när jag gått utanför dörren..

Har du testat att lufta av elementen? Jag gjorde det för någon dag sen, från att haft max 16grader till 21grader på 5h. Det känns jättevarmt nu..

2010-01-08 @ 23:08:45
Postat av: Ida

HERREGUUUD vad folk tjatar om att lufta elementen, förstår att det bara är i all välmening men jag har nog fått höra det 100 gånger denna vecka ^^ Hihi. Hur som helst kan inte JAG göra det, om det ens är felet, men det kommer en fastighetsskötare och fixar det åt mig... anytime...

2010-01-08 @ 23:59:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv : Diggar ditt motto ! .. ska kolla in den bloggen faktiskt nu när du nämner de :)De samma ha en grym kväll/Natt

2010-01-09 @ 00:06:16
URL: http://sweetelicus.blogg.se/
Postat av: Carro

awh söt bella :D



jobbigt de där med stelopererad alltså.. :/



puss

2010-01-09 @ 00:38:07
Postat av: Anonym

mah hemma hos mig har det ena elementet gått sönder, det var is på goilvet idag när jag va hemma. ok att jagfick en fin braskamin men inte ens den hjälpte,, brr!!!

gått med tacos vill jag med haaa! magen kurrAR! ha en bra lkördag nu

2010-01-09 @ 14:54:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0