Godmorgon, nu har du bråttom!

Min kära bror var här en stund igår kväll, och visade att man kunde stoppa in typ strumpor eller handdukar
i den där dumma ventilationen bakom elementen i vardagsrummet, som blåser iskall luft! Så det gjorde jag
igår kväll. Eller inatt. Och nu blåser det inte alls lika mycket! Elementen är ju redan varma där, hoppas de
värmer lite bättre nu när de slipper konkurrera med is-ventilationen...

Om cirkus en timme kommer Cia & Mia hit! Jösses. Så tidigt. Jag har inte alls hunnit städa eller diska så
speciellt mycket! Plus att jag ska tvätta klockan 16 och måste samla ihop alla kläder innan dess.. och gärna
dra på lite smink.. och kläder! Yikes. Vad gör jag här? Det här har jag inte tid med! För övrigt så vägde jag upp
gårdagens tidiga morgon med att sova till halv två idag! Har nyss käkat frukost.. hehe..

 

Postat av: mia

andas ut gumsan, de kan dröja lite längre! jag håller på me en sistaminuten grej som jag behöver ha me mig till dig :) så vi kanske dyker upp halv 5, du HINNER!

2010-01-06 @ 15:38:16
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Ida

VARJE MINUT ÄR DYRBAR! : D

2010-01-06 @ 15:59:21
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Linna

jag älskar at läsa din blogg ida!! :) uppdatera meera :)

hoppas du får en mysig dag.

angående bilden på min blogg så skulle jag vilja ha en tecknAd pegasus eller enhörning här nere :D



puss

2010-01-06 @ 16:07:08
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: brorsan

Hoppas graderna stigit lite nu inne

så du slipper ha sockor på och lager på lager på lager=)

2010-01-06 @ 22:24:34
Postat av: Ida

Upptäckte att jag hade sån ventilation i sovrummet också!! In med en handduk, pula pula. Lite svårt att få in handen där bara! Cia & Mia tyckte det var jättekallt här.. urr..

2010-01-06 @ 23:20:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: brorsan

Kan inte du komma å hjälpa mej nu när ja hjälpt dej?? Hade 18 grader inne o 16 i sovrumet..Bbrrrr

2010-01-07 @ 21:21:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0