Gott nytt år! ☺

VARFÖR BLEV ALL TEXT JÄTTESTOR NU? Varför råkar jag alltid trycka på nån dum jävla knapp som gör all text jättestor och fetstilad? Hur får jag bort det? Det tar sjukt mycket plats och jag har googlat & googlat, men kan inte finna något svar, och ingen lösning heller... : ( Please, help me!!!!

Fler bilder kommer men inte nu.. klockan är 04:54!
Buhuuu...

                                    Preparations...


Gott nytt år Bellskling, nu åker vi iväg på nyårsmiddag!
Bli inte rädd för raketerna! Puss puss! ♥


                        

På plats hemma hos Hanna, Daniel, Leo & Viggo,
med varsin välkomstdrink!




På menyn: Räk-toast med aioli & ruccola/babybladspenat/ körsbärstomater till förrätt, samt ugnsstekt (?) laxsida med
potatisgratäng till varmrätt! Skål!


Leo tar kort på mig!                  Mer pynt än såhär behövs inte!



                                   

Lite dans med Leo till väl valda rocklåtar från Spotify (of course) - men hur gick det här till? Hockey?



Hanna tog en välförjänt powernap i cirkus en halvtimme,
hon var trött efter dagens jobbpass.. Sen var det dags för fika -
kaffe & cheesecake från Hannas jobb, Espresso House! Yummie!
-"Så jävla pretentiöst!" ^^


                        


Vid tolvslaget blev det bubbel till "Ring klocka ring!" och
grannarnas dundrande fyrverkerier!



Miche följer Malmös nyårsfirande i sin iPhone ("nähä?" tänkte ni nu) medan Hanna & jag tittar på fyrverkerier genom sovrumsfönstret.



Sen slappade vi i soffan och kollade på Mr & Mrs Smith på tv.


Strax efter 2 nånting, så drog vi oss hemåt.. And by the way,
det är min reflex som sabbar hela bilden.. måh! 

              


Kl 06:00 gick jag och lade mig, måttligt trött!
 


Postat av: mia

GOTT NYTT ÅR VÄRLDENS FINASTE IDA!! <3<3

o jag älskar de små detaljerna du gjort på din sida som att du tillexempel dykt upp här där

man skriver kommentarer :P

PUSS PÅ DIG!<3 love love

2010-01-01 @ 18:24:02
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0