Lägga sig tidigt? JAG?

Igår gick jag upp kl 7:30, idag gick jag upp kl 8, och imorgon måste jag gå upp vid 8-tiden även då.
Jag är inte van. Det har nästan knäckt mig. Har varit en zombie, och jag somnade i soffan kl 19 idag.
Vaknade av att jag frös så jääävla mycket. Drog en filt över mig. Hjälpte inte. Slänger ett suktande öga
på termokläderna som hänger i hallen.. men ska man verkligen behöva ha termokläder inomhus?
I soffan är det som kallast, samt här vid datorn. De två ställena där jag tillbringar ganska mycket tid....
Det BLÅSER här, jag skojar inte. Man känner verkligen draget på händerna när man står här, och även
fast vantar skulle hjälpa så är det inte att föredra när man står vid ett tangentbord... Och kallare är det
givetvis i badrummet, där inget fungerande element finns! Har nyss hällt upp ett bad och ska lägga mig
där nu. Katten fick sova i vardagsrummet inatt, i soffan, and boy was she satisfied! Jag med, eftersom
hon inte kissade någonstans! Wohoo! Vet inte om jag ska låta henne vara "ute" inatt igen, det gick ju bra,
och jag vill inte att hon ska vara i badrummet och frysa.. stackars.. Men jag vill inte heller få kiss på mattan
eller i soffan. Hinner inte, och vill inte. Min älskade Bells, inte ska du frysa...

Nu bad, sen macka, sen sov. Ja, klockan är bara 20:19.
Men dessa tidiga mornar och allt jävla strul har brutit ner mig.
Snark.
 

Postat av: Cia

Hej love! Vi har haft så jäkla kallt på jobbet, lägg en termometer på golvet och kolla upp tempen! Du bor ju i hyres och är det snöstorm inne borde du få reducerad hyra! Men jag tror inte Bell fryser love... <3

2010-01-13 @ 20:44:32
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Cia

Hej love! Vi har haft så jäkla kallt på jobbet, lägg en termometer på golvet och kolla upp tempen! Du bor ju i hyres och är det snöstorm inne borde du få reducerad hyra! Men jag tror inte Bell fryser love... <3

2010-01-13 @ 20:45:54
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: S.

Undrar VARFÖR hon kissar där jämt? :/

2010-01-13 @ 23:00:48
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0