Morgon / eftermiddag / whatever

Godmorgon!!
Nu har jag äntligen vaknat till liv!
Klockan är 14.. hehe. Elin ringde nu när jag stod vid datorn och frågade om jag ville komma och umgås lite,
jag hade precis skickat ett sms om samma sak men det hade hon visst inte fått! Vilket sammanträffande.
Så jag fick plocka bort min frukost igen, Elin lockade med pannkaksmellis efter att hon hämtat Maja.
Och det är fan snöstorm ute så jag är så glad att bli hämtad med bil!! Oja!

Nu ska jag dricka upp mitt té som jag redan hade gjort iordning, och klä på mig framför Oprah - intressant avsnitt
om en sjuårig flicka med schizofreni. Hon käkar Lithium som jag, haha! Ja, och en hel drös annat.
Intressant, spännande & läskigt. Vilken stark familj hon har.
 

Postat av: S.

Åh, vad gott med pannkakor!

2010-01-27 @ 17:53:40
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0