Morgonstund utan mjölk i mund.

Good morning!
Var uppe alldeles för länge inatt. Visst att Miche skulle ringa när han var på väg hem från krogen
så jag höll mig vaken så länge som möjligt.. varför vet jag inte. Sen blev jag jättehungrig och micrade
en Billypizza. Och sen blev jag rastlös så jag satt i sängen och ritade lite i ett av skissblocken.
I A4:an. Fick ett A3-block av Annelie i julklapp, ska ta och inviga det snart känner jag! : )
Har inte haft så mycket inspiration att varken rita, eller skriva låtar på länge, och just nu är det typ för
kallt för att göra något av dem! Fingrarna är ju helt stela... Folk snackar om hyresavdrag, kan man inte
få typ ersättning för avbrott i det estetiska skapandet? Min konstnärliga sida är stelfrusen! Uhu! ^^

                                           
                     Asful skiss som fick ännu större haka ur den här vinkeln, mwahaha!


Nu blir det frukost, fast jag har ingen mjölk till mitt té.. ännu mer uhu!
Kanske blir det en pulver-cappuccino istället. Eller.. eller.. nej det var allt jag hade.
Man kan ju inte dricka vatten till frukost! No, inte när det är såhär kallt.
Fan vad jag tjatar om att det är kallt. Vad less ni måste vara! Fast nu är det - halleluja - inte så
kallt ute längre. Från 24 minus, till 2 minus! Woop woop! Lucky me att jag inte hittade termometern
lite tidigare, vissa saker vill man inte veta.. fast det hade varit nåt att trycka upp i EHB's face!
 
Och nej, det blev ingen Skåneresa denna helg. Men på onsdag intar jag det platta landet för att tillbringa
helgen med Miche, och sen åker jag hem på.. tisdag? Klockers! Ingrid kommer och bor här med Bella under tiden. 
Missar gudstjänsten som vi ska sjunga på, men jag är fan aldrig borta från nånting! Now is the time!
  

Postat av: Eve

Jaaamen dåså! Då hörs vi lite senare. Ska ner på stan och få min karl att köpa lite kläder först. We`ll keep in touch!

2010-01-16 @ 12:36:30
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: kattis

duktig du e på rita, kan knappt rita sträck gubbe :P

2010-01-17 @ 10:48:50
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: S.

Du ritar ju jäääättefint!

2010-01-17 @ 11:49:45
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lajl

du skulle ha åkt till skåne v8 ist... för då ska jag dit, hade vi kunnat ta en fiika.. ooh så kul de varit. <3

2010-01-17 @ 15:00:57
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0