Nostalgiträff

Laura kom och hämtade mig med bilen (& Wilmer), det blev en runda på Ica för att köpa fika (hahaha, rim)
och sen åkte vi till Eve! Sen fikade vi asmycket kaffe, kakor & rabarberpaj. Och pratade sjukt mycket minnen.
Oh, those days.. och playlisten på datorn verkade veta att vi var där, för den valde några riktiga nostalgilåtar!
Såsom Boro Boro & Would you go to bed with me? - snacka om minnen! Hösten 2004, våren 2005. 
Eve & Hanna bodde i princip hemma hos mig då, det var mycket skoj, mycket utgång, & vår musikvideo! Haha.
Fan, vad längesen.... Vi pratade om att gå ut igen, snart. Det var så längesen sist. Längesen ö.h.t, men speciellt
längesen med Laura & Eve.. och Hanna såklart, hon måste också vara på! : )

Hanna kommer för övrigt hit snart och lämnar sitt tågkort (?), hon tycker jag ska komma och hänga med henne
i Västerås imorgon efter jobbet. Hon slutar ju så tidigt, innan jag vaknar ens! ^^ Vi får väl se! 

Nä, mitt huvud är helt snurrigt idag, kan inte stå här och skriva mer.. måste gå ut med sopor också. Tjo!
  


Postat av: ALICIA

sv: tack så jättemycket :)

Ja jag håller med dig. Jag tycker det är skitkul att se på före- och efterbilder, oavsett om det är photoshop eller någon som förändrat sig i verkligheten!



titta gärna in på min blogg igen!

2010-01-11 @ 20:10:56
URL: http://unitedstyle.blogg.se/
Postat av: Eve

Yeah, det var great fun idag <3. Ses snart igen i hope!

2010-01-11 @ 21:11:02
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: S.

Åh, eve kommer jag ihåg, spanade in hennes lunar ett par gånger back in the days..

2010-01-11 @ 21:20:26
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0