Remake

BELIEVE ME hur jävla rädd jag blev inatt, när jag skrev ett inlägg och skulle publicera det!
Först gick det inte att publicera, jag fick istället upp en såndär grå ruta där de frågar om lösenord - som när man
ska besöka en lösenordsskyddad blogg alltså. Och jag kom inte tillbaka till inlägget och blev tjurig för det.
Fick logga in på nytt. Men NEJ! Det gick inte! Återigen, den där gråa rutan. Får man lite panik då eller?
Jag mailade in till error-mailen. Men det verkar som om det är fler saker som krånglar på Blogg.se just nu,
så jag var nog inte den enda. Synd på mitt fantastiskt välutformade & informativa inlägg inatt!

                                      

Hade just avslutat en ny design till min rosa nätkompis Carro och skulle dra dagen i korthet, som bl.a innehöll
häng hemma hos Furin med kladdkaka, pannkakor, lek & pussel - och sen ett inställt styrelsemöte.
Vår ordförande hade visst hamnat i diket och en annan var insnöad. Japp, det var snöstorm här. Funny funny.

Ska träffa Eve idag men jag var tvungen att panikboka en tvättid mellan 12 & 16 (thank god att det var ledigt)
eftersom min kissekatt är just en kisse-katt utan dess like ibland! Så jag träffar henne efter det istället, och går
direkt till kören sen - because it ligger like precis bredvid.

Så nu blir det tvätt! Chop chop!
(hoppas det här går att publicera nu, jag kopierar för säkerhets skull....)


Postat av: Eve

Hjälp behövs alltid. Robin fixar bärhjälp..jag behöver packa och packa upp hjälp då. :) Men vi ses ju sen!

2010-01-28 @ 12:25:06
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

aaahhh.. pannkakor.. mmmm!

2010-01-28 @ 16:22:17
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0