Snabbis!

Bestämde mig för att gå upp kl 11 idag, fastän jag var vaken långt efter 4 inatt. Imorse.
När klockan ringde vid 11 tog jag mina piller, satte klockan på 12, och somnade om.
Och jag kom faktiskt upp vid 12! Herregud, det trodde jag inte ens själv.
Gick upp, kelade med katten, betalade alla räkningar (nåja, nästan alla...), ringde Bredbandsbolaget
för att fråga om en retur, och sen ringde Elin och kidnappade med mig till Västerås med 1,5 timmes varsel!
Så nu hinner jag inte göra så mycket mer än att frukostera och sminka mig. Och klä på mig helst.
Nog för att jag gått i pyjamas i snart två dygn, men kanske inte bör göra det bland folk..
(Fast det gör de i Kina, eller hur var det nu Bea? ^^)

Damn, jag som skulle sammanfatta 2009 idag. Och jag MÅSTE skicka ut en kallelse inför årsmötet!
En månad kvar idag, alltså måste det göras idag. Senast. Men sen NÄR gör jag saker i god tid?!

I'll be back.
 

Postat av: linna

hoppsa att du får en fin dag Ida. <3



och ja ja vet, paljett converse till mig med tack!

får för sjutton se till att kapa tårna annars ;D



PUSS

2010-01-04 @ 13:49:55
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Mia

Aa, frukostera som käre Bergman, haha. Älskar det uttrycket må jag då säga.

Gör en lite årssammanfattning när det passar, om det sen är i juni eller januari spelar väl ingen direkt större roll. :D

när börjar kören förresten? :O Jag kommer inte in på hemsidan. Good day! :D

2010-01-04 @ 14:33:36
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: mia

SV: ja men typ bland postitlapparna, eller nått :P gör vad du kan ;) haha, du brukar kunna hitta på mycke fint, tänkte bara på att de va lite tomt på sidorna :)



ja men hemma hos dig då kanske? så slipper du lämna Bella också.. ska se va Cia säger :)

2010-01-04 @ 18:57:37
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0