Too much röra helt enkelt.

"Golvvärmebutiken" var den första reklambannern jag såg när jag kom till blogg.se. Åh, vilket hån!
Och jag är så trött på att gå upp tidigt! 8:30 ringde klockan. Jag somnade visserligen runt 22:30 igår,
det var det tidigaste på väääääldigt länge. Skönt. Ikväll är det terminsstart med Återsken, och jag kommer
nog störta ner i sängen efter det. Lär ju inte vara mitt allra vaknaste jag på övningen...

Är trött på att det ska vara så jävla rörigt runt omkring mig!
Jag är the mess of all mess känns det som, och sen har det kryddats med lite diverse intriger i familjen,
rätt så allvarliga sådana, och även i min kompiskrets! Och jag är inte osams med någon, jag är bara mitt i!
Alltid i mitten! Men när folk börjar ljuga och dra in mig i det, då jävlar... Tro mig, jag har händerna fulla reda,
jag behöver inte detta OCKSÅ. Åh, kära vänner.. or are you?  

Möte på AF kl 11, jag måste gå härifrån redan 10:15. Men det kommer jag inte att hinna. Såklart.
Telefonsamtal i morse som tog en del tid som jag inte räknat med.. och jag vill inte gå ut i kylan!!
Någon som vill sponsra mig med ett stadsbusskort? ^^

 

Postat av: Frida

Visst är det roligt att behöva gå till arbetsförmedligen och skit? blä, är också arbetslös numera. Hoppas allt är bra annars. Kram

2010-01-14 @ 11:17:27
URL: http://whyy.blogg.se/
Postat av: S.

Jag älskar dig! <3

2010-01-14 @ 11:24:29
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

shit va trist att pölsa iväg i detta väder.

hoppas att intrigerna löser sig vad det än är.

kram

2010-01-14 @ 12:27:18
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0