Bada!

Snacka om långt kalas igår. Kom hem strax efter 2 inatt! Haha.
Vi kalasade först hos Maja och sen på kvällen flyttade vi oss hem till Åsa & c:o,
för att bada i poolen och sen beställde vi pizza allihopa. Oh man.

Kom i säng typ 3, somnade inte på säkert en timme, fjutt-sov lite i omgångar - alltså jag vaknade
typ hundra gånger? Och sen var klockan 6:25 och Bella var igång med jamning utanför dörren
och det var alldeles ljust och varmt och jag kunde inte somna om. Herregud.

But I did, sov väl i ett sträck mellan 7 och 9 kanske (wow!) och sen ringde väckarklockan. Meh.
Somnade om, blev väckt av sms från Hanna strax före 10, som frågade om jag ville med & bada idag.
Som fan! Det ska bli ännu (äckligt) varmare än det var igår! Pheeew... Sen ringde Elin också och nu
försöker vi styra värsta grupputflykten här men Hanna går inte att få tag på. Eh.

Så, nyvaken, med en tallrik yoghurt & cornflakes, står jag här! Och vet inte riktigt vart jag ska.
Men bada blir det iallafall, somewhere.. Så foton från igår får jag ladda in senare!

Adios bandidos.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0