FK = FucKing

"Du har plats nummer 188 i kön. Beräknad kötid cirka 20 minuter."

Inte nog med att man har så ont i ryggen så man inte orkade stiga ur sängen förrän klockan var över 13,
jag upptäckte att jag fortfarande inte fått någon utbetalning från älskade FK. Hallå!? Man ska få utbetalning
den 27:e!! Det är den 6:e jävla juli idag och mina räkningar skulle vara betalda för längesen!!
Någon som vågar gissa hur mycket MER utgifter jag kommer få nu tack vare alla förseningsavgifter jag får?!

Gaaaah, jag pallar inte med det här. Jävla idioti.
 
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Trist med FK som bara jävlas. Är det vanlig ryggont den här gången eller är det samma som sist? Det där möjliga njursteneriet? Det kan ju komma och gå ganska länge och förhoppningsvis åker stenen ut den naturliga vägen. Jag brukade få åka in på fastande röntgen med jämna mellanrum under nästan ett år innan de fick tummen ur och ta bort den sista stenen jag fick.

2010-07-06 @ 19:53:44
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0