Grillnatta, no - Restaurangnatta!

Omnomnom. Orkade inte ens äta upp. Världens största kycklingfilé VS Idas nya pyttelilla magsäck.
Overwhelming, minst sagt. Om en timme ska jag vara härifrån och jag står här i trosor. Haha! 

Har gått omkring såhär hela dan. Måste klä på mig. Och först komma på VAD jag ska klä på mig.
Smink? Yes please! Har inte använt mer än mascara under nästan hela sommaren. Har aldrig varit
såhär "naken" sminkmässigt. For such a long time. Har typ haft full sminkning två gånger den senaste 
månaden! Bara!! Maja's kalas, & Cia's kalas. Wow. I'm impressed. Men nu måste jag nog sätta fart...

Höhö.. set fart.. 
    

Förresten var jag uppe så länge inatt, för jag råkade fastna i min garderob.
I byxgarderoben. Där jag VET att det ligger två par helt oanvända "nya" jeans som jag köpte typ 2007
och inte ens kom i då. Och jag ba HELL NO, de här vill jag behålla tills jag blir smalare. But I never was.
Förrän nu. De var t.o.m nästan lite stora. HAHA! Två par nya jeans, bara sådär. Utsvängda som fan.
Oh-la-la, I like it. Men de måste sys om och fixas runt benen, eftersom jag är så kort, så benen är för långa
och utsvänget lixom hamnar fel... yes, måste fixas. Sy jeans, någon? ^^
 

Postat av: Eve

Missade helt att det är grillnatta ikväll. Men men, jobb och lite jobb..så hinner man inte med grillnatta ändå. haha.

2010-07-28 @ 22:10:08
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0