Hittepengar!

Klockan är halv åtta denna tisdagskväll, INGEN har ringt upp från FK och INGA pengar syns till.

Förutom de två femkronor jag hittat som nu ligger i min plånbok. Tio spänn! Fattar ni!
Då kan man ju köpa MJÖLK! Så man kan dricka TÉ! Eller en billig läsk... eller nån billig glass.. eller...
Det är ju fan vansinnigt att jag ska bli överlycklig för två upphittade femkronor. Plus att jag skulle kunna
panta lite flaskor som ligger här i en papperskasse, det blir nog några kronor till! Halle-le-luja!

Fuck you, FK.
And my head hurts all the time. 
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det är väl enda fördelen med att inte ha pengar, man lär sig uppskatta vart enda korvöre man hittar. När värmen kom i år satte jag på mig ett par shorts och stoppade handen i fickan.. en tjuga :) Hoppas du får massa pengar snart. I alla fall så det räcker till både räkningar och mat.

2010-07-06 @ 20:35:12
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Elin

Jag tycker verkligen det är jättetragiskt att du har så lite pengar som du har och att FK verkar strula HELA TIDEN för dig med utbetalningarna!

Vore jag rik (lever också på FK) skulle jag ge dig en massa pengar!

2010-07-07 @ 10:46:04
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0