Morr'n!

Good morning! Dagen består av sol & räkningsbetalning i MÄNGDER, men först ska jag träffa lillasyster så vi
kan köpa en 4-årspresent till Maja ihop, som har kalas imorgon (och fyllde i onsdags)!



Godmorgon Bella Baby! ♥
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Grattis till prinstiteln :) Nu borde du få apanage så du slipper gå till F.K för pengar.

2010-07-09 @ 11:23:11
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: När jag kollar på inlägget om fulsaltet så finns även din gamla kommentar med. Postad i mars... Undrar varför den inte syns hos dig?



Mitt kök blev lätt att ha ordning i efter renoveringen för snart två år sedan. Nu har jag mycket bänkyta och bra skåp så inget behöver stå framme. Har till och med gömt mikron i ett skåp... Sen har jag en stor diskmaskin så det är lätt att gömma undan disken :) Fast ibland så blir det ju stående på bänken ändå, men en sån dag behöver jag ju inte föreviga med kameran :)

2010-07-09 @ 20:17:50
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0