Rock now, rock TONIGHT!

"Toniiight, I'm gonna have myseeeelf a real good time..."

Första framträdandet har vi vid GloBall Cups' invigning runt kl 19, sen vår egen rockshow kl 21:30.
Båda två på stora scenen. Gatufestivalen. Ingång vid fontänen vid biblioteket! Gratis inträde!
Nu får det räcka med info, jag räknar med att så många som möjligt dyker upp!! : D

Tror min njure är med i matchen idag, själv sov jag lite oroligt pga rädslan att det skulle komma tillbaka..
Mår lite illa men det är ju å andra sidan ingen ovanlighet, och sen är det nog lite nerver inför kvällen, också!
Ska börja styra upp smink och hår inom kort, vill ju vara ute i god tid men ändå inte bli klar alldeles FÖR tidigt.
Gå igenom väskan med scenkläderna igen så allt verkligen är nedpackat.. skor & smycken också..  
Just det! Gnuggistatueringarna måste ju få följa med! Och svart nagellack till både mig och andra... ^^
 

Postat av: linna

vill se digy liiive! hoppas allt har vart toppen sköna böna ^^

2010-07-01 @ 12:57:44
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0