So far, so... nothing...

18:36 är klockan och det vettigaste jag gjort idag är väl typ... att ha ätit frukost och en glassbåt?
Hade fyra stycken i frysen och tänkte sjösätta dem allihopa i min mage. Mest i ren rastlöshet.
Håller på med lunchen middagen nu, och ikväll verkar det bli "utgång" med Hanna & Therese eftersom det är
nåt jippo på stan.. Jag hoppas mest vädret håller i sig! Jag kan skymta en blå himmel bakom molnstrimmorna!

Kycklingfilé & sallad blir det förresten. Till middag alltså.
Och på fredag kl 10:10 åker jag till Estocolmo för att tillbringa dagen med Philip och typ fota & grilla, m.m!
  
 

Postat av: Eve

aahaaa...det är diiit du ska! Hälsa Philip från "Kräkan"!

2010-07-29 @ 23:46:36
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0