Solo. So low?

Nu har han åkt hem : (
Usch, känns som om jag skrivit exakt den meningen så MÅNGA gånger under alla dessa år.
Och det känns ju såklart ALDRIG bra. Men just nu när jag skrev det så tittade solen fram, den som hållt sig
undan sedan i onsdags! Miche's första dag här. Vädret var på väg att bli sämre då, så ingen tropisk hetta
som det varit de senaste veckorna lixom.. men fortfarande sommar. Då var vi ute i Petri's torp på landet med
honom & Robban, det var jättemysigt! Förutom alla bromsar som surrade runt öronen och satte sig på en och
bara längtade efter att ta sig en tugga human flesh. Urr...

Anyhow. Jag har massor med foton från då. Och från lite andra tillfällen. Miche mailade över alla som jag ville ha
(som vi tagit med hans braiga kamera) så jag får köra ett riktigt fotomaraton snart..

JAG ÄR SÅ TRÖTT. Ville bara säga det. Vi lade oss vid.. 2? Kanske? Och det tog JÄTTELÅNG tid innan jag somnade
eftersom jag visste att Miche skulle buda på en biljett vid kl 6-snåret. Så jag låg vaken jag.. damdidam.. och sen
sov jag lite "fläckvis" i ett par timmar tills Miche gick upp strax efter 6.. och VANN sin jävla biljett.. UÄH! Då fick jag
panik och blev ledsen och dramatisk och bitter och arg och yada yada yada (med ledsen men det ter sig ju på så
många sätt...)
 - så det blev ingen omsomning då direkt. Miches tåg gick 11:20 från Stockholm och innan dess så
fick han köpa en resa från Enköping till Stockholm. 10:10 skulle det tåget gå. Jag låg kvar i sängen med hans armar
runt mig, sen gick han iväg och köpte frukost, jag somnade om typ en pyttestund - en kvart? - och sen åt vi
frukost i soffan... frallor med hamburgerkött. Jag té, han kaffe. Båda ångest och illamående.

Följde med till tåget och upptäckte att det var försenat och jag blev glad för att vinna några extra minuter med 
honom på perrongen.. som blev några till, eftersom det blev ytterligare försenat. Och ett lila "Pågatåg" från
Skånetrafiken gled in på spåret, vilket fint tecken va? Miche borde fått åka med det ända hem... ^^
Men istället fick han åka med sitt sena fulla tåg, och jag mådde dåligt, och han fick springa över hela centralen
i Stockholm eftersom han höll på att missa sitt x2000-tåg tack vare förseningen - way to go! Kul att de låter en
få lida för att DE är sena.. I've been there myself, runnin'... ASDÅLIGT!



Borde sova. Varit uppe sen sex, som sagt, med endast ett par timmars sömn i bakfickan.
Men jag ska träffa Hanna och kolla på present till Leo som fyller 5 år på torsdag!
Får väl försöka sova efter det.. ikväll blir det rep igen..

....och jag känner mig så.... ensam.. : ( 
 

____________________________________________



EN bild... så länge. Hinner inte mer nu:


Postat av: S.

Det verkar vara bättre mellan er två..

2010-08-01 @ 17:01:30
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0