Tisdagsrubrik. Eh.

Försöker ringa Mödravåren så de kan skriva ut lite nya p-piller till mig. När jag ringde för en kvart sen sa en röst
att "det är många som ringer, ring senare eller imorgon" - men nu när jag provade gick det fram signaler som
vanligt.. och sen började det tuta upptaget! Hey, jag blev klickad! Får man göra så? Jävla kaffedrickare... ^^

Har tvättat, varit nere på stan och postat paket, träffat Hanna & Leo & Viggo, ätit hamburgare på torget, gått en
jättesnabb sväng på Åhléns och köpt nagellack (Jag köpte ett, Hanna köpte fyra. Hon ska alltid vara värst.)
och sen promenad hemåt. Fast detta tog förstås ett par timmar.. Jag gick förbi Lidl och köpte en tvåliters mineral-
vatten också. Det skulle jag kunna leva på! Bara mineralvatten. Jag borde ha en Sodastream!



                                                                                              Sjukt pigg! Eh, NÄÄEEJ...




                                   
Nästan samma typ av lack som det jag målade imorse, detta är också metallic/skimrande men åt rosa/korall-hållet!
Och nu bara MÅSTE jag ju tvätta bort det blåa för att testa det nya! Ehh, ja! Typiskt mig.
 

Postat av: linna

åå va fint. och jag noterade en annan sak: Shit va fint du målar dina naglar!!! mitt blir inte alls lika läckert :)

2010-07-20 @ 15:56:40
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Natta

fint nagellack!:)

jag är typ också beroende av mineralvatten.. köper typ en ny flaska varje dag:P Vi har en soda streamer men efter tag så tröttnar man på den!

2010-07-20 @ 16:35:58
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: S.

Så fint!

2010-07-20 @ 18:21:10
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0