Två hamburgare idag! Oh shit... ^^

Svett, svett, svett. Det bästa är ju att det antagligen inte ens skulle synas om man grät...

Tillbringade kvällen med Hanna på Donken's uteservering för lite kvällsfika/middag, med cheeseburgare,
marängsviss-flurry, jordgubb- & vaniljpaj, och vatten. Hanna tog en kaffe men jag ville ha vatten - med iiiiis!


                                                                                                 (smält glass...)



Imorgon ska jag barnvakta Maja hela dagen, alldeles för länge enligt mig själv.. lite drygt 8 timmar sådär..
Hanna kommer nog över med sina kids på dagen och så fick vi gå till Åsa och bada i poolen om vi ville! Yey!
Sen så hörde (en annan) Mia av sig och frågade om jag ville med ut till Bresse och bada imorgon när jag blir
fri på kvällen! Jaaaaa det vill jag säkerligen! : )

Nu ska jag återgå till att sitta och grina åt, och kopiera en massa "dagboksinlägg", från Miche's Lunar.
Rädda det som räddas kan innan skeppet sjunker, lixom.... ♥ : ( 
(men det är ju jävligt lätt när sidan kaputt:ar heeeela tiden!)
  

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Vad gott med hamburgare :) Var på väg och skulle äta det idag jag också, men det blev ändrade planer innan dessa han verkställas. Fick ju mat för flera dagar om jag gick in i affären och handlade i stället...



Synd att dom inte knåpade ihop en liten "exportfunktion" på lunar innan nedläggningen. Hade ju varit ganska smidigt att kunna spara inlägg med en knapptryckning. Det är fördelen med att blogga med "eget" och Wordpress. Om jag får för mig att spara något så går det med ett klick. Jag har ju flyttat runt min blogg tre gånger eller nåt senaste året och då är det smidigt.

2010-07-13 @ 23:18:27
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Charlie Bernadotte

vilket jävla väder.. jag längtar efter regn för första gången i mitt liv..

2010-07-13 @ 23:31:31
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Fast jag tänkte mer på en funktion där man sparar ner som en fil på hårddisken som man kan göra vad man vill med. När jag sparar från wordpress så går det att välja flera format, men xml är väl den som är smidigast tror jag.



Du har iaf sysselsättning en stund, hoppas det inte blir för jobbigt bara.

2010-07-13 @ 23:32:30
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Dom har säkert ingen sån funktion. Jag kommer inte ihåg mitt användarnamn eller lösen så jag kan kolla heller. Såg iaf dig på lunars första sida :)



Det gick ju rätt snabbt att bli klar ändå då, fast du har kanske suttit länge och kopierat....

2010-07-13 @ 23:55:50
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Det såg ut som du har haft en trevlig kväll iaf :) tur att du har nära och kära att umgås med.. kramar

2010-07-13 @ 23:56:17
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0