Happy birthday, plus lite annat CRAP!

Klockan är fem och jag har precis käkat frukost! Och nu snackar vi INTE fem på morgonen...
Vilken kass jävla dag. Jävla jävla FK. Här har man gått och väntat på ett beslut i nästan 10 månader,
och sen när beslutet äntligen tagits och man beviljats det man sökte, blev allt bara sämre. Why?
Varför sökte jag då ens? För jag trodde på en trygghet? Jovisst, det känns ju jävligt safe att VETA att
man inte kommer kunna leva på sin inkomst, en enda jävla månad ens. Tryggt va? At least now I know.

Tack för hjälpen.
Är det så lite man är värd?
Är jag ens levande?

I don't want to be.




Leo fyller 5 år idag, fina stora Leo! ♥


Bild från juli förra året.

Och jag kan inte ens köpa en present.
Känns ju jävligt lyckat. Han vill ha en spidermandräkt som jag tittat på men nu känns det omöjligt.
Det fattas 1900 kronor för att jag ens ska kunna betala mina räkningar. Mat? Hahahaha. Nej nej.
Det är inte inräknat, inget jag räknar med denna månad. Men linsvätskan är nästan slut, kattsanden
är också nästan slut, och tamponger har jag typ tre stycken och det behöver jag... like, now.

Och nu är klockan halv sex för jag fastnade i Juli-2009-mappen.
 

Postat av: Mia

Tänk om man bara fick stoppa upp nåt hårt i baken på FK alltså.. mm.



Vi har EHB, men Comedy central funkar inte? :( sucks!

2010-07-29 @ 17:51:49
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Maria Rongelid

Tänk att jag för första gången har mött min like; någon som vet vad det är att inte ha pengar!! Jag är i princip jämt i samma situation... Kämpa, kämpa, kämpa och få ingenting...



När jag skulle få ut min föräldrapeng från fk väntade jag i fem månader och dagarna hann ta slut innan jag fick några pengar - och då fick jag bara för hälften av dagarna jag tagit ledigt för eftersom jag borde ha sökt innan årsskiftet, innan barnet var fött... Hur planerar man in när någon ska födas egentligen?



Försäkringskassan luktar bajs.

2010-07-30 @ 20:20:24
Postat av: Ida

Usch ja : ( Omänskligt oftast.

2010-07-31 @ 00:40:54
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0