Tivoli & sol!

31 grader i skuggan just i detta nu! Pust! Men det fläktar lite ibland också, rätt skönt.
Har varit nere på både Hamnfestivalen & Gatufestivalen idag. Gratis inträde på båda två dagtid, men vi började på
Hamn- eftersom det var gratis barnkaruseller där. Men det fanns inte ett uns till skugga på hela deras område så
vi gick till Gatu- sen och åt och satt och lyssnade på Magnus som trubadurade. Tack Hanna & c:o för mat & sällskap!










                                                            Leo blev Spider Man!
                                    


Sen åkte vi hem efter kl 16 nångång, och jag är så jävla trött! Har massor med bilder att ladda upp från helgen,
men jag ORKAR inte precis nu, håller på att somna ståendes här! Ska dricka en massa vatten och sen lägga
mig på balkongen och somna. Jag lovar.


                                   

Bella & jag tog ner de där tjocka gardinerna från balkongen, nu är det bara tunt fladder som gäller.

                      
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det verkar vara festivaler och stadsfester i var och varannan stad den här helgen.



Hoppas ditt uppträdande gick riktigt bra :)

2010-07-03 @ 18:34:49
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: carro

awh fina bilder :D, kul med tivoli :)

2010-07-03 @ 20:37:41
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det kommer nog att bli outhärdligt varmt i sovrummet i natt. Är säkert över 30° där nu, och det hjälper inte att vädra.



Vad bra att spelningen gick bra :) Ser fram emot bilderna. Om du är så trött sover du kanske gott i natt.

2010-07-03 @ 20:50:43
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0