Gäääsp, och så lite rep ikväll.

Bra jobbat att snooza från 11 till 12:30. It takes an Ida to do it, lixom.
Jag är sjukt trött. Hela tiden. Och inte ens under sömnen får man befrias från ångesttankar,
nej då blir de mardrömmar istället där jag även där vet att vi inte pratat i telefon på länge.
Inatt var jag på ett sjunkande kryssningsfartyg och det enda jag kunde tänka var att jag skulle
drunkna och han inte skulle veta om det.

Härlig natt.

Ikväll är det rep på Musikskolan, kommer bli sjukt svettigt - får man komma i bikini? - men det känns
väldigt välbehövligt eftersom jag inte repat på länge. Sist satt jag ju på sidan om och var förstörd och deltog
bara på en enda låt, och sen hade vi en veckas uppehåll efter det... så det är nästan 3 veckor sen sist!
Hoppas jag inte kommer fucka upp mick-schemat eller nåt...

Vaaaarmt! Vad bjuder dagen på då, förutom tokigt mycket ångest och gnagare i bröstet?
Först ut blir nog frukost med Bella på balkongen, och sen blir det nog solbränna, kanske på gräsmattan?
  

Postat av: Eve

sv: you are so right! Klart man inte kan bestämma sig precis nu, men känslan är ju "jag kan inte gå tillbaka". Hjärtat och själen säger två olika saker. Snacka om vemodigt!

Men man försöker mest ta en dag i taget och inte tänka så mycket på det, då blir allt så mycket lättare.

:)



Och du och Miche har ju haft massor av år tillsammans, och det blir ju jobbigare bara därför. Kanske är det bäst att man inte pratar med varandra på ett tag? Så man på varsitt håll får lite insikt. Trots att man kanske redan vet hur man vill ha det och vem man vill ha det med. :)

2010-06-29 @ 13:56:13
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0